säg aldrig- aldrig

Igår kom Mats hit och rensade våra datorer från onödiga program och virus. Jag hoppades att denhär skulle gå relativt snabbare, men icke. Kanske liitelite snabbare, men ingenting som märks. När han kom hit hade han också med sig fyra små mal-fiskar till mig. Då blev jag lycklig! Som tack, eller vad man ska säga, fick han en musbur med tillbehör av min syster.
Idag har vi mest sovit i soffan och sett på teve, och min skolångest börjar krypa fram. Jag börjar på måndag!!! Det är knappt sex dagar kvar av mitt underbara lov! Tillbaka till alla läxor som behöver göras.

Men en glad nyhet är att jag och Mats har varit tillsammans i elva månader idag.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0