Jag skulle ha ändrat på mig

Gick upp en timme tidigare än vad jag skulle gjort om jag vaknade hemma, men nu vaknade jag hos Mats, vilket var mycket mysigare. Jag hamnade också i skolan en timme tidigare än vad jag behövde, men slutade tre timmar tidigare än vad jag vanligtvist gör på onsdagar, eftersom samhällskunskapen var inställd, så allting jämnade ut sig. Mediekunskapen blev också lite sådär förrvirrande, för att Patrik alltid är försvunnen när man behöver honom som mest.
Klockan tolv hade vi slutat, så jag, Mirja och Mick tog en fika på Koppen och sen åkte jag hem. Nu är jag ensam hemma, och jag undrar lite vad jag ska äta till middag. Jag ska se vad frysen har att erbjuda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0