ying&yang

Idag har jag och Mats varit tillsammans i ett helt år. Jag vet inte alls hur många sekunder, minuter eller timmar det är, men det är iallafall 365 dagar, 12 månader, ett år.. 365 dagar har varit de finaste dagarna jag har varit med om. Nu känns det lite som om jag påbörjar ett "tack-tal" här, men det är absolut inget sånt. Jag skulle vilja kalla det ett.. Ja, jag vet inte riktigt vad jag vill kalla det.. Så jag låter nog bli att kalla det något, jag skriver några fina och underbara saker jag älskar hos honom istället.

Jag älskar:

- hans skratt
- hur han låter mig värma mina iskalla fingrar på sin mage
- hans léende
- hur han håller om mig i sömnen
- att han vet precis vad han ska göra för att göra mig glad
- hur han håller om mina höfter när jag ska gå ifrån honom
- att han ger mig täcket i sömnen, trots att han är kall
- hur han ger mig presenter helt utan andledning
- hur han mumlar saker när han sover
- att han får mig att skratta, sådär på riktigt
- hur han kliar mig på ryggen för att väcka mig på morgonen
- hur jag inte kan vara arg på honom mycket längre än tre minuter
- jag älskar hela Mats.

två delar av något stort.


perfect match

Kommentarer
Postat av: maria

amen alltså åh vad ni är söta!

2010-02-09 @ 14:37:54
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0