That green gentleman

Jag skulle vilja bli sådär riktigt glad över vardagliga saker.
Jag känner en gentleman som verkligen uppskattar allting livet bjuder på. Iallafall ser det så ut genom mina ögon. Han sitter ner och dricker sitt kaffe som om det vore det godaste kaffet han någonsin har druckit. Han kör sina fina amerikanare med stolthet och han äter sin gräddbulle med kärlek. Jag tycker att det är så himla fint. Jag skulle också vilja uppskatta allting så.
Den mannen jag pratar om är helt enkelt Ämnet från Yankee Car Club Ystad.


(jag hittade ingen bild på själva personen jag pratar om, men it's okey. Det är hans bil iallafall.)


Kommentarer
Postat av: Elias

HEJSAN DU SLIPPER ALDRIG MIG HÄHÄ kul med mats, ööh juste jag dum? vem faaan äre som är dum här :) Iq befriade emo .-.

2010-03-01 @ 21:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0