städa varje fredag också varje jul, det tycker jag är kul

någonting jag ärvt från min mormor är min städmani. jag klarar inte av dammråttor, hårstrå, dammtussar, smulor och smuts. idag har jag ägnat mina vakna timmar åt att städa. det började med att jag skulle dammsuga bara. basic städning. jag dammsög vid datorerna och sådär. sen insåg jag att plastglasen med pennor i var jättedammiga, så jag tog ut alla pennor och diskade glasen, och sen var jag tvungen att testa alla pennorna innan jag satte tillbaka dem. det var inte bara så att jag kastade jättemånga pennor som inte fungerade, jag organiserade bläckpennor, tuschpennor och stiftpennor och saxar och sådär. dessutom hittade jag Tott's klosax också. vidare till toaletten. det var kaoz på hyllorna där allt smink, parfymer och såntdär står, så jag tog bort allt, dammtorkade hyllan och sakerna som stod där. så gjorde jag med alla ytor på toaletten. det var helt galet, tog två timmar, men det är fläckfritt! iallfall just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0