pixnix

i fredags följde Mats med mig hem och hade fredagsmys. På lördagen lämnade jag och min syster honom i Ystad på hans träning, sen gick vi runt i stan och fikade och Tess impulsköpte ett fem-liters akvarium bara för att det var fint. sen hämtade vi Mats och åkte hem. på kvällen gjorde vi kyckling och pommes, sen spelade vi alfapet.
idag åkte jag och Mats hem till honom, och vi var på picnic i skogen. 100% vindstilla, fika och sol, + några myror som jag kunde klarat mig utan. men annars var det så himla fint!
nu ligger mats i sängen och skrattar åt busrigningarna på eurocop, och nu ska jag be om lite kli på ryggen.

Imorgon börjar studiebesöksveckan med finaste MP1, we like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0