maxfyrahundraslagiminuten

hjärnan fungerar inte kroppen fungerar inte hjärtat fungerar inte och alla andra organ man inte känner av fungerar inte iheller för just nu är jag bara en klump med kött blod och ben och jag orkar inte tänka eller planera och jag har glömt allting jag skulle komma ihåg och min hjärna har kopplat ihop dig med någonting jag tycker illa om så nu känns det bara så himla konstigt hela tiden men jag försöker glömma bort det och tänka på allt det fina vi ska göra men jag har ingen tidsuppfattning så jag kommer nog att sitta vaken hela natten och bara stirra rakt fram utan att tänka på någonting ungefär som att hjärnan sover men min kropp är vaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0