Tinnitus i hjärtat.

Du kanske inte vet så mycket om mig, men jag vet redan allt om dig.
Jag har tittat på dig i smyg alltför många gånger.
Jag känner till sättet du ler på som får alla att tappa bort sig.
Jag har hört sättet du pratar på som får alla att lyssna på vartenda ord du säger.
Varje gång jag ser dig, hör ditt namn eller kommer tillräckligt nära för att få känna doften av dig, stannar allt upp för några sekunder.
När jag sitter på lektionen och du går förbi tappar jag bort mig helt.
Du är den enda jag har haft i tankarna de senaste veckorna, dagarna, timmarna.
Mats, Du är allt.



Om jag aldrig hade pratat med dig så hade mitt kärleksbrev till dig sett ut ungefär såhär.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0