Saker jag tänkte förut.

Jag har gått och tänkt att, nej nu får jag ta tag i detta och skriva något i min blogg.
Men jag har ingenting att skriva om.
Jag har fastnat på något sätt, jag kommer ingenstans.

Jag tänker att man inte ska skriva om man inte har något att skriva om.
Men så tänkte jag igen, och tänkte att jag har ju faktiskt något att skriva om.
Jag kan skriva om att jag inte vet vad jag ska skriva om.
Men då blir det bara massa tomma ord som inte leder någonstans.
Det är lite som jag just nu. Jag är tom och det känns inte som att någonting leder någonstans.
Jag bara sitter och lyssnar på musik och väntar på att gå och lägga mig.

Det är nu man sitter och tänker på vad man ska skriva.
Man får upp massa ord i huvudet, men det går bara inte att skriva ner.
Det är massa ord som inte leder någonstans, återigen.

En sak är iallafall säker.
Jag tänker alldeles för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0