Låt mig vila ut hos dig.

I fredags kom syrran hem. Då såg vi på film, spelade nintendo och pratade.
Det var alldeles kul!

På lördagen blir jag väckt klockan nio av att en viss syster kom inhoppandes genom min dörr och startade min teve.
"Detta mååååste du se!"
Då blev man försäkrad om att hon var kvar.
Vi satt/låg i min säng i en timme ungefär och såg på MTV music awards eller något.
I pausen var jag väldigt hungrig, så vi gick ner och åt frukost och fortsatte att se på tv.

Pappa kom in vid tolv tiden med nyköpta bullar.
De var ioförsig väldigt hårda och mjöliga, men det gick ner.

Vid ett, halv två körde jag och syrran till Elgiganten.
När vi kom hem packade jag och körde till Mats.

På kvällen gick jag och Mats till Julia och såg på Män som hatar kvinnor och åt godis med Danne, Julia och Linns.
Filmen var riktigtjävlajättebra!

Idag har jag och Mats bara myst, pratat och sovit. Vi har ätit lite också.
Men trots det är jag väldigt jättetrött, så jag ska snart gå och lägga mig.

Men först ska jag lyssna på The Beatles eller Nordman.

Dessutom undrar jag what the fan detta är?!

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1713279/varelsen-forbryllar-en-hel-varld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0