vägen tar slut, men jag fortsätter att gå.

Jag ska egentligen skriva en reklam-uppgift som ska vara inlämnad imorgon klockan åtta.
Jag har inte börjat än. Jag vet inte vart jag ska börja, eller vad jag ska skriva.
Jag förstår inte vad jag ska göra. Det är alldeles tomt, helt nollställt.
Hela kvällen gick jag och tänkte, jag gör det när tv-programmet är slut.
Jag börjar när jag har spelat färdigt denhär låten.
Jag ska bara äta först, sen påbörjar jag. Jag går och duschar, sen är det dags.
Nu sitter jag framför datorn med pappret i handen, och jag bara stirrar på det och undrar varför det ligger där.
Helst av allt vill jag bara gå och lägga mig i min säng med ett tändt ljus. Ligga där och bara vara en stund, precis som jag gjorde igår.
Men nejdå, nu måste jag göra min uppgift som jag inte förstår ett ord av. Jag måste packa också.

Dessutom har jag fastnat i ett stort, svart ingenting, och jag hatar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0