Nästan precis som förut.

Jag har precis kommit hem från en jättemysig kväll med tre av de bästa personerna jag känner.
Jag och Tilda var hos Jojjo klockan sju, Rille kom ungefär kvart i åtta.
Vi började såklart med en komedi film. Vad filmen hette är oviktigt just nu, dels för att jag inte kommer ihåg.
Det var en parodi på 300 iallafall, och den hade verkligen sina ljusa stunder där man skrattade så att man dog lite inombords!
Efter den filmen gick vi ut en sväng, och när vi kom tillbaka var det dags för The Unborn tror jag att den hette.
Väldigt obehaglig, åtminstonde när man har Jojjo bredvid sig som gömmer sig under en filt, skriker, slåss, nyps och kramas überhårt samtidigt som hon skickar sms till diverse personer. Haha!
När vi hade sett klart på den filmen fick Rille för sig att han ville bli masserad. Ingen ställde upp på det, så jag tog det!
Han tyckte förstås att jag var oduglig när jag körde "katten på taket"- massagen, så han fick massera mig istället.
Det är då det börjar balla ur, som vanligt när det gäller oss.
Jag råkade omedvetet slå honom mellan benen, vilket heller inte är så ovanligt när det gäller oss, och då ska han börja kittla mig! Det var dock inte så farligt eftersom att jag inte alls är kittlig, men det är däremot han!


Innan jag åkte till Jojjo förut fick jag en sånhär fin dejá vú- känsla från i sommras, i guess.
När man varje fredag körde till Jojjo och såg på film hela natten, körde moppe som små busfrö, och sen sov man hos Jojjo om man ville.
Fast det blev inte så mycket sova för min och Rilles del då vi låg och pratade hela natten om diverse saker, med fönstret öppet så att sval och fuktig luft kom in. 
En gång blev Jojjo så trött att hon skrek på oss klockan sex på morgonen, och bad oss att hålla klaffen.
Allting blev förstås väldigt mycket roligare då jag började skratta så mycket och nästan dog när Rille försökte kväva mina skratt med sin kudde för att vi skulle slippa bli utslängda i morgonkylan.
Men ändå, jag saknar det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0