Jag vill känna hur det känns att stå stadigt när stormen tar fart.

Mats har varit här hela helgen.
Det har varit mys med film, godis, tända ljus och pussar.

Nu sitter jag bara här och undrar vad jag ska göra.
Det är fortfarande lite tidigt att gå och lägga sig, speciellt när man ska lägga sig ensam.
Så nu sitter jag istället här och lyssnar på en sjuuukt, jag vet inte, deprimerande låt?
Något sånthär naruto-skrafs, men helt mysig. Alldeles instrumeltal. Piano och tvärflöjt is the shit.

Jag går nog upp och lägger mig iallafall. Lyssnar på musik med tända ljus och kanske skriver jag lite i dagboken för en gångs skull.
Bara en stund för mig själv.
Det behöver jag nog just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0