Du berättade att du saknade mig inatt. Det gör jag med.

God morgon alla glada, bakfulla och trötta. Men såklart alla som inte är det också.
Igår hade Mats 18-års fest.
Majoriteten av tiden var skitkul och trevlig.
Jag och Marshall kom överens om att vi skulle ta en springrunda klockan 00.01 på natten fulla som svin. Men Mats fick i sig lite för mycket av det goda, så jag gick upp och la honom lite över 23. Denna kvällen blev det minsann ingen sprigning för mig och Marshall.
Jag fick ingen plats i Mats säng, så Mats mamma gav mig en madrass och ett täckte, sen gick jag och la mig vid 01.
Fast någongång mellan klockan 06 och 07 vaknade vi, och då fick jag sova i sängen med Mats.

Bilder och en och annan film återkommer jag med när jag är hemma.
Som den hårdingen Mats är åkte han och tränade tjugo i tio i morse, men jag kände att jag orkar minsann inte följa med!
Konsekvenserna blev att jag satte mig vid datorn och bloggade.
Nu lyssnar på Winnerbäck, känner mig oerhört trött, ensam, och fastän jag har bortstat tänderna har jag jordgubbsröks-smaken kvar i munnen sen igårkväll.

Jag ska nog lägga mig och vila en stund.
Mats kommer hem om ungefär 45 minuter.
Jag saknar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0