Det blir alltid något halvdant.

Ni som har känt mig länge nog för att veta vad jag tycker om och vad jag inte tycker om vet att jag avskyr vitlök.
Det luktar äckligt, det är starkt och det smakar inte alls gott.
Ni som har känt mig så länge skulle aldrig gissat att jag satt och åt ett helt vitlöksbröd just nu.
Det är en ganska rolig historia faktiskt.

Den fredagen när jag åkte med Mirja hem och åt "örtbröd" som hon kallade det, som btw var svingott, den dagen tryckte jag i mig massa "örtbröd" utan att veta att det egentligen var vitlöksbröd.
Och det fick jag reda på idag när vi satt och åt idag.
Hahaha! Snacka om att jag blev chockad!

Så nu sitter jag här och smaskar i mig, samtidigt som jag sjunger med Lars Winnerbäck och Eminem i högtalarna.
Dock inte på samma gång.

Imorgon ska jag och Mirja redovisa om propagandan under andra världskriget.
Jag kan det mesta utantill, men jag ska nog öva lite till för att få det extra bra.
Imorgon kväll blir det förhoppningsvis film med Tilda, Jojjo och Rille.
Just like the old times. : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0