Det är nog såhär jag är.

Jag höll på att missa bussen för att pappa hade hängt mina nycklar där jag inte hittade dem.

Pappa: Var hittar du dem då?
Jag: Antingen vid datorn, vid mangeln, brödlådan, teverummet eller vid spegeln.
Pappa: Såå, du hittar dem när de ligger där de inte ska vara?
Jag: Ja..

Men pappa var gullig och körde mig till stationen mitt i jobbet, så jag hann med tåget iallfall.

Klassen var på studiebesök i Malmö hos en reklamfotograf. Sen var vi på Massive Entertainment, eller hur det nu stavades.
Det var ganska kul faktiskt.


Det roligaste var när jag och Mirja var så trötta att vi garvade åt helt sjuka saker.
Jag: Vaaar är min mama?
Mirja: I MITT SHRÄÄÄÄGG!
Liksom, wtf? Haha!

Jag har hunnit med att plocka undan, dammsuga och mysifiera mitt rum.





Nu ska jag gå upp och mysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0