Jag har kärlekscancer.

Igår har jag och Mats varit tillsammans i nio månader. - En hel graviditet! Lyckligtvis är det inte jag som är gravid.
Idag har jag och Mats sovit, vaknat, sovit, ätit, duschat.
Som vanligt fick han lite såhär "Jag måste göra något!"- besvär. Så han tog sin skinnjacka och lånade några av mina nitar (som han hade betalat) och pimpade lite, och jag satte igång värsta HIM musiken.

Nu ser vi på "Vem kan slå Filip och Fredrik?" och snart ska vi laga mat.

btw, han visade mig typ världens roligaste klipp. I totually died. Twice.
Enjoy!

 

Nu kommer några fina bilder på Mats och hans skinnjacka av getskinn.








Loved you yesterday
Love you still
Always have
Always will
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0