Jag gillar inte nytt.

Idag har det hänt väldigt mycket!
Jag började med medieproduktion, vilket bestod av att jag gick runt och fick lite mini-panik för vaccination-sprutan jag skulle ta lite senare.
Men som vanligt var jag bara paranoid och sprutan gjorde knappt ont. Speciellt inte eftersom jag fick en hallon-kola efteråt.
Efter sprutan fick vi alla ett oförberätt prov på allt vi har lärt oss inom medieproduktionen. Det gick sisådär kan man väl säga.

Klockan tolv hade jag mentorsamtal, efter det hade jag lunch och bad.
När vi hade badat färdigt satt jag och Bea i bastun überlänge och bara njöt.
Sen sprang hon till bussen i onödan. Haha!
När Bea hade sprungit blev jag ensam kvar tills jag hittade Mick, så jag bjöd på en varm choklad och en lussebulle i utbyte mot lite sällskap. Helst tills Mats kom till stationen klockan halv fyra. Men icke!
Mick åkte hem med sin mamma och jag blev ensam i ungefär tio minuter tills babeli kom.

Här hemma har jag och Mats tvättat färdigt mitt akvarium och placerat det (på obestämd tid) i min fönsterkarm.
Om mamma är missnöjd med placeringen blir jag tvungen att förhandla. HeHe
Sen åt vi tårta och kladdkaka, och var allmänt mysiga i soffan.
Jag kände mig ynklig och lite sådär smålullig, (av vaccinet perhaps?), så Mats fick krama och klappa på mig.

*Jag har precis trampat kattN på svansN, och skrattar så att jag tror att jag ska dö. Mamma pratar i telefon och frågar mig helt seriöst*
Josse, är du full eller nåt?
Haha, well, jag vet inte riktigt hur vaccinet påverkat mig, men ont i armen har jag iallafall!
Mammi är helt orolig och tror att jag ska dö eller nåt! Hon har frågat massor med gånger om jag mår illa eller känner mig konstig. Hon skickade ett sms när jag hade tagit sprutan och frågade om det gjorde ont.
Hihi, mamma bryr sig! : )))


Nu ska jag gå upp och lägga mig i min varma säng och drömma om mina snart-existerande fiskar.
Nattinatti!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0