Hans darrande händer greppar flaskan en gång till

Jag har planterat mina fina växter i mitt fina akvarium och ätit god middag nu när min riktiga morfar är här och hälsar på. Jag är kraftigt mätt, så jag tänkte att jag kunde sitta framför datorn och göra färdigt mina uppgifter som jag ska komplettera. Det är såpass att jag får göra om en hel uppgift för att jag inte har sparat den på datorn. Men det gör inte så mycket i och med att jag har originalet utskrivet framför mig med alla saker jag ska rätta och så vidare.
Jag har iallfall rättat och skickat in den där novellen jag la upp här för några dagar sedan. Min svensklärare tyckte att jag skulle skicka in den till en novelltävling. Jag vet inte, kanske har jag en chans. Jag håller tummen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0