Whoever invented the skin is a fuckin' genius!

Fyyyb0bblan vad mina fötter är brända! Det är inte klokt!
De ser helt överkokta ut! Svider gör det också.

Idag har jag gått runt i Mats tröja hela dagen. Dels för att om jag har någonting annat på mig så gör det ont på min brända kropp. : ((
Men också för att den är väldigt mysig.

Annars har jag bara degat framför teven.
Jag har sett på Dirty Sanchez - The Movie!
Så, sjukt. Man dör lite, men på ett bra sätt!

Annars har jag inte gjort mycket mer än så.
Så nu sitter jag här och ser glad ut, lyssnar på trevlig musik och funderar på saker och ting.

Imorgonkväll ska jag till Mats, och som det ser ut så stannar jag där tills på onsdag kväll.
Så det blir inget mer bloggande under de dagarna, om jag inte slänger in någonting fint innan jag sticker till Mats imorgon.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0