Vi drar till malmö..!

Idag åkte jag och Jojjo in till Malmö och strosade runt på gågatan.
Jag är alltid väldigt "försiktig" med vilka kläder jag köper, men idag läste jag mitt horoskop och det stod att jag var förnuftig med min ekonomi, men att man ibland var tvungen att skämma bort sig.
Det är precis vad jag har gjort idag! Jag har köpt varje sak som jag har känt att "Oh, dendär vill jag ha!" och jag ångrar absolut ingenting!
Jag har slösat bort minst 600:- idag. Det är inte likt mig! Men det är najs!



Vi var absolut jättefina när vi åt. Inte minst när Jojjo har ris i hela munnen. Hahha!



Jag vill bara tillägga att jag ser sur ut. Det var inget fel på maten eller så, det var bara det att servetten var alldeles skrynklig.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0