This is who we are.

I lördags var det dags för grillfest.
I stort sett var alla ifrån Ingelstorp där.
Vi åt gris, dansade och gjorde "pyramider". Haha, det var så sjukt.
Det var såhär att vissa blev indelade i "lek-gruppen" och de som var med i den skulle gå ut på en gräsmatta. På den gräsmattan fanns två tjejer, varav en var från Frankrike så hon kunde ingen svenska.
De sa åt oss hur vi skulle göra och efter en halvtimme gick vi in i maskinrummet där alla satt vid långa bord och åt och söp, och där visade vi upp vår vackra människopyramid.
När det var färdigt (Det tog typ fem minuter) så fick vi sätta oss och snacka skit igen.

Hela natten söp vi, dansade och snackade skit med de som satt bredvid och annat folk som satte sig hos en för att snacka.
Vid halv två gick/cyklade jag och Tilda hem till henne, och sedan somnade vi i deras bäddsoffa.

Jag var hemma idag ungefär kvart i tolv och sen pratade jag med Mats i telefon i ca en timme.

Nu ska jag ta teven ifrån min syster och hennes pojkvän för att jag ska se på film.
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0