i'll be waiting

Rille var här alldeles nyss i typ två timmar,
sen sa han "Nu ska jag pysa vidare. Men jag kommer tillbaka senare.. Vid ett tiden."
Sicket mupphuvud. Nu sitter jag här och lyssnar på Red och väntar igen.

ÅÅÅH, nu sitter jag och tänker på ett ord som jag inte kommer på vad det heter.
Så fruktansvärt irriterande..

Vi åt oss fruktansvärt mätt på popcorn och mandariner. Hahah!

Jag kommer fortfarande inte på ordet..
Men jag är stirrig som fan, och jag vet inte om jag gillar det eller inte.
Det lutar dock åt att jag inte gör det.

MEN ÅH, Jag kommer ju inte på det förbannade ordet!
Nu vet jag inte vad mer jag ska skriva.
Nu väntar jag bara på att Rille ska komma tillbaka.
Jag har ägnat en mycket stor del av mitt liv till att vänta.
Detta är väldigt sorgligt..
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0