Jag mår inte som ett hallon..

Inatt vaknade jag 2.55 och tänkte "Varför vaknar jag nu?" och efter några få sekunder fick jag svaret.
Jag mådde illa och jag var tvungen att kräka. Så jag skyndade mig ner från trappan och in på toa.
Efter tjugo minuter trodde jag att det hade lugnat sig, så jag går in i teve-rummet och lägger mig där och ser på Animal Planet. Efter ytterliggare tjugo minuter tog jag ett glas vatten och gick upp på mitt rum.
Men när jag hade lagt mig i sängen fick jag resa på mig igen, för då var det dags att kräka igen.. igen.. och igen.
Efter det brydde jag mig inte om att gå upp, utan jag la mig i soffan med Animal Planet igen och halvsov tills morsan gick upp, runt halv sex, sen spydde jag igen och sen somnade jag.

Nu ska jag äta lite smörgåsrån, se på tv och dricka avslagen coca.. Usch..
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0