Getting hot

I torsdags körde jag till Mats, och lite över åtta var jag i hans kök.
Vi gick upp till hans rum där jag fick min nya mobil och sen fick vi tiden att skulle gå.
Vid 23 tiden bytte vi om till badkläder och packade en ryggsäck med handdukar och grejer, sen gick vi till ett bad, som jag dessutom inte kommer ihåg vad det hette, men det fanns bassänger iallafall. Hahah!
Där nattsimmade vi i ungefär tjugo minuter.
När vi väl var färdiga och stod och torkade oss, vem kommer då?
- Vakten! Med en ilsken blå ficklampa.
Då fick vi se till att pallra oss över staketet och ta med oss alla grejerna, och lägga benen på ryggen.
Det gick bra, det ända vi glömde var Mats gamla badtofflor. Fast de var ändå trasiga.
När vi kom hem tvättade vi fötterna, åt jordgubbar, sen sov vi gott.


fredagen gick Mats upp vid nio, och en timme senare väcker han mig.
Vi åt frukost och gjorde oss färdiga för stranden.
Det var typ varmt som i en jävla ugn.
Klockan elva gick vi till Bullen och Bönan och köpte baguetter, (Fy b0bblan, vad god baguetten var!) sen pallrade vi oss vidare till stationen och vidare till stranden där vi låg och pressade i 3,5 timme, badade i 25 minuter och åt glass i fem.
Jag blev ju saftigt solbränd fastän jag var insmord.
 
Fyyyyb0bblan. Baksidan av mina ben är ju saftigt stekta. Jag dör lite.
När vi kom hem placerades jag på en dyna i skuggan med massa jordgubbar och en sällskaplig katt.
Där låg jag och hejade på när Mats och hans pappa byggde utefågelbur.

Klockan åtta gick vi till Jenny där vi åt kotlett och pommes och såg på halva Yes Man, och halva American pie, BETA HOUSE!
Sen blev vi trötta, så jag och Mats pallrade oss hem.
Jag frös, som fan. Jag låg som en larv i Mats duntäcke på natten. Det var gutt!


Idag åkte jag hem vid halv tio, sen blev det stranden igen.
Dock solade jag INTE baksidan av mig själv. Det är viktigt. Notera det.
Jag är trött, och jag fryser samtidigt som jag är svinigt varm.

Nu däremot ska familjen och jag till p00lparty hos ett par polare.
Jag kommer att dö.
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0