bortglömd?

Absolut inte. Jag har bara inte riktigt haft tid att skriva.
Igår var jag, mamma, pappa och min syster i Malmö och shoppade. Jag hade otroligt nog fått spenderbyxorna på mig, och slösade ungefär 1500:- tror jag att jag och Mats kom fram till.
vi hade shoppat färdigt vid tretiden, och klockan fyra hälsade jag på Mats. Han och jag tog tåget 9.50 imorse, men han skulle inte hoppa av i Köpingebro som jag. Änsålänge har jag bara varit hemma och målat naglarna, men senare ikväll ska jag till Rille och inviga hans nya rum med filmtittande.


Gårdagens inköp:
En svart och en vit tunntröja. Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det.
En kortärmad med u-ringning på ryggen
Ett par jeans-tights
En klänning

En bh med matchande trosor

En mascara

Tott ville också vara med på ett hörn..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0