Mamma, pappa var är allt?

Idag körde jag till Mats och hans Mellerud-kompisar Clarie, som jag tror att det stavas, Benjamin och Erika.
Vi satt och pratade, åt chips, garvade och spelade kort.
Det var jävligt roligt faktiskt.
Jag körde hem klockan nio, bara för att jag ska till skolan imorgon.
Men innan jag körde fick jag kramar av Mellerudarna, ett 100-pack nitar av Mats, massa pussar och en hemlig present. HIHI!
(Nej, det var ingen dildo!)

Snart ska jag gå och lägga mig, dels för att jag är trött, men också för att det är en stooor dag imorgon.
Första dagen i skolan, IIIIH, I'm so nervous! Eller inte riktigt, men lite kanske.

Morsan och jag har "kommit överens om" att jag ska stänga datorn halv tio på kvällen.
Haha, yeah right. Like that's gonna' happend.

Nu ska jag se om jag kan hitta på något innan jag ska nanna kudden.
Men jag är ganska trött faktiskt..

Well, well.
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0